Catch All Mail Account پرینت

  • 0

قابلیت Catch All Mail Account چیست؟

اکانت ایمیل Catch All ، قابلیتی به یکی از ایمیل اکانت های شما اعطا می کند، که آن ایمیل اکانت کلیه ایمیل های ارسالی به آدرس های ایمیل تعریف نشده (invalid) در دامنه را دریافت نماید.
شما می توانید این قابلیت را برای یکی از صندوق های پستی خود فعال نمایید تا ایمیل های ارسالی به صندوقهایی که شما آنها را تعریف نکرده اید و در سرویس شما وجود ندارند به آن آدرس منتقل شوند. چنانچه این قابلیت بر روی هیچ یک از صندوق ها فعال نگردد، ایمیل هایی که گیرنده آنها تعریف نشده باشد برگشت خواهند خورد و ارسال کننده ی آن ایمیل در پاسخ پیغام Delivery failure دریافت خواهد کرد. عموما این مورد برای جلوگیری از برگشت خوردن ایمیل هایی که در قسمت آدرس ایمیل گیرنده (برای مثال بخش To، CC یا BCC) اشتباه تایپی دارند استفاده می شود. همچنین این قابلیت این امکان را می دهد تا ارسال کننده های "ایمیل اسپم"، نتوانند ایمیل های اصلی و فعال شما را شناسایی نمایند.
بطور مثال شما دارای دامنه example.com می‌باشد و در تنظیمات ایمیل تنها یک آدرس وجود دارد با آدرس [email protected] در این صورت اگر ایمیلی به آدرس [email protected] ارسال شود، بعلت نامعتبر بودن آدرس ایمیل مقصد، برگشت خواهد خورد. ولی با فعال کردن امکان Catch All و تنظیم آن برروی ایمیل [email protected] ایمیلهای ارسالی به [email protected] نیز به آدرس [email protected] ارسال خواهد شد.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت